مـواظـب قـدم هـایـت بـاش...

خرید بک لینک

عاشق گمنام نوشت:

خدایا
ببخشای نگاههای اشارت آمیز
سخــــنان بیفایده
خواستههای بیمورد دل و
لغـــــزشهای زبان را ...

مـواظـب قـدم هـایـت بـاش......

ما را در سایت مـواظـب قـدم هـایـت بـاش... دنبال می‌کنید

برچسب: ببخشای بر من ای عشق,ببخشای بر من,ببخشای ای روشن عشق, نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: دوشنبه 6 دی 1395 ساعت: 17:16

بده در راه خدا، من به خدا محتاجممن به بخشندگی آل عبا محتاجماز قنوت سحر مادرتان جا ماندمپسر حضرت زهرا به دعا محتاجممهربان، کاش زهیری بغلم می کردیمن به آغوش پُر از مِهر شما محتاجمفطرس نفس مرا گوشه ی چشمی کافیستبا پر و بال شکسته به شفا محتاجمشوق پرواز بده روح زمین گیر مرابه جنون سر ایوان طلا محتاجمدود این شهر مرا از نفس انداخته استبه هوای حرم کرب و بلا محتاجمعاشق گمنام نوشت:الهی، ای کریمی که بخشنده عطاییو ای حکیمی که پوشنده خطاییو ای احدی که در ذات و صفات بی همتاییبه ذات لایزال خود جان ما راصافی خود ده دل ما را هوای خود ده و ما را آن ده که آن به الهی به امید تو .... مـواظـب قـدم هـایـت بـاش......

ما را در سایت مـواظـب قـدم هـایـت بـاش... دنبال می‌کنید

برچسب: محتاجم به دعا,محتاجم به أنفسها,سیاوش شمس محتاج, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: دوشنبه 6 دی 1395 ساعت: 17:15


پیامبر خدا صلى الله علیه و آله :

چهار چیز از گنج هاى بهشت است:

پنهان داشتن نادارى،

پنهان داشتن صدقه،

پنهان داشتن مصیبت

پنهان داشتن درد

مـواظـب قـدم هـایـت بـاش......

ما را در سایت مـواظـب قـدم هـایـت بـاش... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 6 دی 1395 ساعت: 17:15

ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﺸود ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺮﺩ!ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﺸود ﺭﻭﺣﻪ ﺩﺍﺩ!ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﺸود ﺍﺮﺍﺩ ﺮﻓﺖ!با "ﺯباﻥ" ﻣﺸود ﺗﻌﺮﻒ ﺮﺩ!با "ﺯباﻥ" ﻣﺸود "ﺩﻝ "ﺷﺴﺖ!با "ﺯباﻥ" ﻣﺸود ﺩﻟﺪﺍﺭ ﺩﺍﺩ!با "ﺯباﻥ" ﻣﺸود ﺁﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩ!ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﺸود ﺁﺑﺮﻭ ﺧﺮﺪ!ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﺸود "جدایی " انداخت!ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﺸود "آشتی " داد!با "زبان" میشود آتش زد!با "زبان" میشود آتش را خاموش کرد!حواسمان به زبانمان باشد. همین .عاشق گمنام نوشت:صبر برای ما واژه غریبی است !همیشه درگیر زود قضاوت هایی هستیم که بهترین رابطه ها را خراب می کنند.صبر کردن را باید آموخت صبر کردن را باید تمرین کردوقتی می خواهی چایی ات را بنوشی برای سرد شدنش عجله نکن ،بگذار به آرامی سرد شود ،از نفسهایت لذت ببر.پشت چراغ قرمز ایستاده ای عجله نکن دیر یا زود به مقصد میرسی...مهم این است یاد بگیری که صبر کنی...صبر کردن دوای خیلی از دردهاستبیا صبر کنیم... مـواظـب قـدم هـایـت بـاش......

ما را در سایت مـواظـب قـدم هـایـت بـاش... دنبال می‌کنید

برچسب: عشق واژه غریبیست,انتظار واژه غریبی است,واژه ی غریبیست عشق, نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: دوشنبه 6 دی 1395 ساعت: 17:14

نزدیکِ اربعین دلِ جا مانده ها گرفتیک بینوا برای خودش ربّنا گرفت ،هرکس رسید سوال کرد : زائری ؟از این سوال ، دلِ پُرخونِ ما گرفت !آقا مگر "بَدان" به حریمت نمی رسند ؟پس "حُر" که بود که جام بلا گرفت ؟!باشد محل نده ... نبرم اربعین حرماما بدان که قلبم از این ماجرا گرفت ،آنقدر گریه می کنم که بگویند عاقبت :نوکر ز اشکِ خود سفرِ کربلا گرفت ،اما ز راهِ دور ؛ سلام حضرت حسین عبارانِ اشک ، از این روضه ها گرفت ...عاشق گمنام نوشت:آبرویم رفت از بس به رفیقانم گفتمکربلا قسمت من نیست شماها بروید مـواظـب قـدم هـایـت بـاش......

ما را در سایت مـواظـب قـدم هـایـت بـاش... دنبال می‌کنید

برچسب: کربلا قسمت من نیست,کربلا قسمت من نیست شماها بروید,کربلا قسمت من نیست شما بروید, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: دوشنبه 6 دی 1395 ساعت: 17:14

صفحه بندی